Två Annor

Har varit i stan idag, för första gången på hur länge som helst! Träffade först min lilla fru Junkvist, och köpte bilbarnstol på Happyland. Hon har en så fiiin mage nu! Helt perfekt är den :) Sedan var vi en sväng i stan och hann köpa lite fotoalbum, strumpor och annat smått och gott. Sen var vi hungriga, alla fyra!
Gick till Jensen´s Böfhus och åt. Tack för lunchen gums! Så gott det är där. Mår nog som bäst precis när jag äter.

Sedan kom Andra Anna, den av dom som har kvar sitt -sonnamn Eriksson. Vi tog en goood milkshake och tog, ve och fasa, bussen hem från stan. Dimman hade ju med sig bilen till övertiden idag. Ego.
Sen slappade vi och hade myskväll med pizza och tv och skvaller. Är ju från henne och Amie jag får mitt singelskvallerbehov stillat. Men som den partypingla hon är var hon tvungen att gå nu. Sånt orkar jag inte med. Plus att jag är vrålförkyld, har redan gjort av med tre fjärdedelar av toarullen. Hatar att andas. Genom munnen alltså. Så svårt att sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0