Biodags!

Hade bestämt mig för att vara lite hurtig idag, så jag lånade en grannes cykel och tänkte cykla till Backaplan och kolla lite i affärer. Men på vägen så träffade jag Linda, grannen, och helt plötsligt hade vi bestämt att vi skulle på bio! Äntligen, äntligen ska vi iväg och se Sex and the city-filmen! Så det var bara att lämna tillbaka cykeln och gå och äta middag och göra mig iordning. Behövs ett par timmar nästan för att komma på vad jag ska ha på mig. Bara fyra veckor kvar innan mina egna kläder ska på igen! Jaja, plus några veckor kanske, men ändå!

Ska gå och kolla utbudet i garderoben och måla naglarna.


Kommentarer
Postat av: Amie

Aaaah va fin du e me din stooora mage! Nu har jag bara tva dagar kvar i Indien och sen kommer jag hem! Jag hoppas du har nan tid ledig i nasta vecka sa att jag far traffa er snarast!? Saknar dig o Dimman.



Kram/Amie

2008-07-10 @ 07:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0