Fastar

Jag vill ha meeer värkar! Så det blir en bebis snart! Kommer antagligen ångra att jag sa så när det gör som ondast, men men.
Förlorade precis i Buzz för ovanlighetens skull... hehe. Gick precis hem från grannarna, orkade inte se på godisskålen som stod och läskade eftersom jag FASTAR! Hemskt. Jag hade för högt blodsocker sist jag var hos barmorskan, så imorgon ska jag gå upp klockan 6 och sedan sitta två timmar på Mvc i Torslanda för att kolla om insulinet gör sitt jobb efter att jag druckit sockerlösning. Suck, vad tråkigt. Men vad ska man göra?
Hoppas inte jag har graviditetsdiabetes. Inget mer godis på resten av graviditeten! Herregud. Tur i oturen att det kom så sent i så fall.

Usch, inte äta eller dricka på 12 timmar. I denna värmen! Dom är inte kloka.

 
Fast när man ser magen så behöver jag kanske fasta lite... Typ 15 kilo :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0