Feeling hot, hot, hot

Seg är bara förnamnet på vad jag är just nu. Det är så jäkla varmt ute, har suttit i skuggan bara iof, men ändå. Stod och vattnade gräset i solen i cirka 30 minuter, så är lite borta nu :)
Idag blev det thaimat till middag, äntligen, ÄNTLIGEN har dom tagit tillbaka dom goda vegetariska vårrullarna! Ett tag köpte dom väl dom från ett annat märke, men nu är det samma gamla goda igen. Det är min standardbeställning, förutom nr 11 med kyckling då. Men den har jag tröttnat på nu.

Sista dagen på jobbet för Dimman, sedan jobbar han bara två dagar till i nästa vecka och sen har vi fyra härliga veckor kvar som två i familjen :) Sjukt det känns att tänka så, men vi får nog ta och utnyttja dessa veckor och göra roliga saker med varandra och andra som kanske blir svårt att göra sen. När vi är tre :)

En sak som gör mig förbannad; mitt navelpiercinghål har börjat töja ut sig. Inte kul alls. Smörjer som en galning för att det ska stanna som det är, men hoppet är snart ute för det...

Längesen jag hade bilder på bloggen nu. Får ändra det idag.
Ska röja lite här hemma, som vanligt, och sen ska jag kolla på Grey's anatomy säsong fyra! Wohoo! Och äta Sitting Bull :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0