Full rulle

Hela helgen.
Är för trött för att slöskriva bara :)
I fredags var det en rejäl frukost och sedan ut till havet! Som jag har längtat. Med mamma och syster i Knapeviken, riktigt mysigt. Men iskallt i vattnet. Sen var det bara hem och vända, vidare till Kungälv där vi invigde Nico och Daniellas nya veranda med några vänner. GOTT var bara förnamnet på maten! Och vilka fina utemöbler dom hade. Kändes som utomlands. Orkade inte längre än ett, men då hade vi suttit ute hela kvällen! Helt underbar kväll.

Igår var vi uppe tidigt och åkte ut med familjen i båten. Med påhälsande lillebror och flickvän. Var ute i mååånga timmar, och grillade och åt vad som antagligen blir säsongens sista potatisgratäng. Inte helt fel det heller :)
Spelade sedan volleyboll i några timmar, jag var förvånansvärt rörlig för att vara i mitt tillstånd, fick inte en enda sammandragning! Kände mig nästan ogravid. Vilket endast gjorde mig orolig såklart. Den rörde sig inte alls! Men efter volleybollen letade jag upp mammas stetoskop och hittade hjärtljuden! Det var skönt att höra. Sedan började den röra sig lika mycket som vanligt igen. Den gillar när mamma rör sig och är aktiv antagligen :)
Singstar och sen hem efter en lång dag.

Nu har vi precis kommit hem från en runda minigolf. Det gick inte bra förrän i slutet och då var det för sent. Dimman vann... Nu är han iväg ut med sina fotbollskompisar, dom har säsongsavslutning idag så då ska dom äta grekiskt och dricka ouzo antar jag :)
Jag nöjer mig med en pizza i min ensamhet här hemma. Jätteskönt, äta pizza, dricka cola och kolla på Grey´s anatomy. Perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0