Gothia och semester

Nu är det Gothia cup i Göteborg, och hela stan är fylld av små klungor i olika färger.  Har precis kommit hem från Slätta damm där jag kollade på min gudfars dotter som spelade. 1-1 blev det, inte helt rättvist, men men.

Tänk att det är sommar på riktigt nu! Många har semester och Gothia har börjat och massa folk ute i rörelse. Jag gillar det! Inte rätt vecka för ett besök på Liseberg direkt :)
Igår åt vi oss mätta på La Vacca, oxfilé för dom andra och fläskfilé till mig. Hade gärna tagit en blodig biff men det får jag ju inte riktigt än... Gott var det iallafall! Var proppmätt men ändå envisades jag med att köpa godis och popcorn till bion. Att man aldrig lär sig.  Det fick jag sota för inatt när jag låg vaken med världens magknip :)

Nu ska vi åka och köpa bebissaker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0