Life goes on...

Allt är precis som vanligt. Som det ska vara, inte mer eller mindre. Kan inte föreställa mig att om bara 39 dagar kommer livet förändras RADIKALT!
Kanske därför jag njuter av att bara sitta i soffan i timmar nuförtiden :)
Plus att jag är så trött. Synd att det inte går något bra på tv dessa dagar bara. Men jag har egentligen mycket annat att göra. Bara det att jag inte orkar! Jaja, det löser sig.

Var på styrelsemöte igår, det var en ny upplevelse. Alltid lär man sig nåt nytt! Sen var det grannträff här hemma, knökfullt i vardagsrummet och kaka och kaffe. Så trevligt så :) Varken jag eller Dimman kunde någonsin föreställa oss hur bra det kunde bli med detta nya området vi flyttade till! Vi stormtrivs, som tur är.

Idag blev jag torterad av en sadist förklädd till tandhygienist... Ärligt talat var hon bra, men fy satan vad ont det gjorde när hon bara skulle ta bort lite tandsten! Kändes som att min underkäke långsamt vittrade sönder... Det blödde rejält kan jag säga. Men nu är det över för detta året, och det firade jag genom att inhandla en rejäl godispåse på Triumfglass :)
Känns alltid som värsta förhöret när man är hos tandläkaren!
"Använder du tandtråd?" Javisst, så ofta jag kommer ihåg. (Vilket iof är sant, men jag kommer ihåg det kanske en gång i halvåret.)
"Äter du mycket godis?" Nja, någon gång då och då. (Moahahahahaha!)
"Sköljer du med fluor eller tuggar fluortabletter?" Jaaeeennnäää... (Smultron är gott men ofta? NÄ!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0