Min vän Amie

Ska åka in till stan om en stund och träffa Amie! Hon har varit iväg i Indien i en hel månad. Ensam! På utbildning. Häftigt tycker jag, jag själv hade inte tyckt att det var så kul att åka ner och bara umgås med indier och ingen annan man känner. Men hon verkar ha haft det så bra så... :)
Ska kolla lite i stan efter roliga saker. Shoppingsuget har satt in igen! Ska äta lunch på nåt gott ställe också. Men var? Vet inte så många bra lunchställen i Göteborg. Plus att det kommer ju vara invaderat av fotbollsfolk i stan idag... Jaja.
Vill verkligen få tag i salt och pepparkar! Har sett på Chilli, så vi får väl gå dit. Och en klänning jag sett på H&M.

Såg förresten på Freeport häromdagen att de ska öppna en Mango-outlet! Jag ÄLSKAR Mango! Wihoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0