Semestertider

Filmen var bra, jag är nöjd :)

Igår var jag hos barnmorskan igen. Hon var lite sur över att vi inte gått på de sista föräldragrupperna, men det gick snabbt över. Magen har växt en centimeter, hjärtljuden låg på 136. Och det bästa av allt, huvudet ligger neråt och är fixerat! Jag som trodde att den inte hade vänt sig än för att den rör sig så mycket, och var lite beredd på smärtsamma vändningsförsök och kejsarsnitt. Men nejdå, den ligger som den ska! Om den inte har vänt sig inatt, fy fasiken vad den har levt om inatt. Har inte sovit speciellt bra alls. Men bara den ligger där den ska så... 29 dagar kvar!

Drömde sjukt äckligt inatt och vaknade andfådd och med en puls på 200! Att jag var inne i ett krematorium av nåt slag, usch. Hände massa läskigt.

Nu har Dimman äntligen semester! Firade vi med grill igår. Och även fast vi hade två grill"mästare" tog det två timmar innan vi fick mat :) Lagom kul för mig som bara hade ätit några våfflor hos min mormor på hela dagen.
Nu ska vi åka och kolla i lite affärer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0