Skön söndag

Snart ska vi iväg och äta middag med mamma och pappa, ska äta på nån restaurang jag inte kommer ihåg vad den hette nu :) Sedan blir det bio. Indiana Jones! Hoppas jag slipper springa på toa under filmen, var livrädd för det under Sex and the city-filmen, men av någon konstig anledning slapp jag kissa på 2,5 timmar!

Idag var vårat enda projekt att flytta garderoberna som stått på en konstig plats i gästrummet. Fattar inte varför dom skruvade fast dom just där, men nu är det ändrat iallafall. Större rum behövs nu när knodden snart kommer! Eller ja, i början kommer den nog sova i vårat sovrum, men efter ett tag ska den ju ligga i sin egen lilla spjälsäng :) Som vi ska köpa nån gång.

Igår var Nico och Daniella här, det är alltid lika trevligt när dom kommer :) Blev tacos för andra kvällen i rad, men det är ju inte kul att stå och grilla i ösregn. Och vilket ösregn det kom! Var längesedan jag såg det regna så mycket. Får bli grillning snart igen.
På lördag med andra ord. Då är det den årliga släktträffen i Tjuvkil utanför Kungälv. Brännboll, grillning och öl. Eller ja, hallonsoda för min del i år... Sen brukar vi alltid tälta på tomten, men det hoppar jag nog helst över i år. Sover inte helt bra i min egen säng, hur känns det då på ett liggunderlag eller madrass i ett tält! Kul att träffa släkten iallafall, blir nog sista gången innan bebis kommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0