Tiden rinner iväg

Hmm får nog ta en liten bildresumé av helgen, nu när jag äntligen fått in alla bilderna. Men imrogon, för nu är jag så trött att jag snart däckar vare sig jag vill eller inte.
Idag var vi på en liten utflykt Dimman och jag, åkte till Knapeviken som det kallas där jag var jämt och ständigt när jag var mindre. Mysigt!
Stort misstag att bara ta med sig frukt och lite kex när man är i nionde månaden och sitter och steker i solen utan parasoll... Hmm. Imorgon får vi skärpa oss.

Inser nu när jag tittar på bilderna jag tagit den senaste tiden att jag kanske inte är så mini iallafall. Men det är säkert perspektivet här uppifrån som gör att magen ser så liten ut.
Titta här! Lär ju få plats med en liten bebis där, eller?

            

Kommentarer
Postat av: Anna

å där bor en liten bästa kompis till LEon ;)

Å herregud va magen växt!!!!

puss

2008-07-22 @ 15:33:06
URL: http://www.nogg.se/annagumman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0