Vecka 39 idag!

Men ingen bebis i sikte än. Har varit på havet i ett par dagar, som en liten minisemester :) Har haft det så skönt! Ingen stress, ingen press, ingen tid att passa och ingenting att bry sig om mer än vad man ska äta just nu.

Idag gick vi upp tidigt, trots att vi bestämt att ta en solfri dag. Dimman har lyckats bränna sig rejält och jag har mina röda fläckar jag också. Har hunnit städa ordentligt här hemma, och fixat ett litet skötbord, bäddat barnvagnen och sorterat och lagt iordning bebiskläderna.

Var precis och fikade hos grannen ovanför, som hade besök av sin systerdotter och hennes lilla Vilja på sju veckor. Sjukt söt bebis! Längtar ännu mer nu. Fast samtidigt börjar jag bli rejält nervös inför förlossningen...

Ska man börja en liten nedräkning kanske? 14 dagar kvar idag. Eller ja, det där blir ju så fel. Den kan ju komma närsomhelst, räcker det väl med att säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0