Barnmorskebesök

Idag har jag varit hos barnmorskan igen. Fick veta mina provsvar som var helt okej, blodvärdet var samma som sist men det sjunker ju inte iallafall. Ja alla värden var bra förutom att magen är lite liten. Som om jag inte visste det! Och inte nog med att jag äger flera speglar, folk påminner mig om det jämt och ständigt. Naturligtvis inget illa menat med det, men som den oroliga själ jag är hjälper det inte till direkt.

Jaja, ska göra en extra koll nästa vecka, och har det inte växt till sig då ska vi göra ett tillväxtultraljud på Östra. Det är ju bra att dom har koll på en... Men orkar inte med mer oro nu! Har haft min beskärda del av oro de senaste åren, känns det som.

Anyways, ska sluta tjata om det nu. För idag, iallafall :) För den sparkar ju massor! Och så länge den gör det så mår den säkert bra.

Ni ska få se en rolig bild på min mage strax :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0