Det är över nu

Min sista dag på jobbet på evigheter är avklarad! Lycka!
Men det känns fortfarande inte på riktigt... Inte samma "semesterkänsla" man har varje sommar, utan mer, jahapp, vad gör jag nu?
Men sjukt skönt såklart :)
Bjöd på massa tårta och kakor och dricka idag, blev en rosa hallontårta med chokladmousse i och en mörkblå prinsesstårta. Mmm :) Fick en Kosta Boda-skål som tack för allt, det var jag inte beredd på. Men fin var den! Hade nog en av de jobbigaste dagarna på jobbet också, men det gick ju bra så länge man hade sista dagen på jobbet-tankar.

Freedom!
Hoppas jag mår bra ett litet tag till nu iallafall. Så jag kan njuta av att vara ledig.

Ska väl sova nu, har varit en stressig dag och imorgon är det min lillasysters studentdag! Måste vara pigg och alert om man vill ha den största biten smörgåstårta, hehe. Undrar vad jag ska ha på mig... Stooort problem nuförtiden.
Inatt var ingen bra natt. Brukar ju ha timmar av smärta i mage, rygg och höfter när jag vaknar, men fick det redan vid 4-tiden inatt och kunde inte ligga kvar i sängen.
Så det var bara att bära med sig täcket och ligga raklång, halvsittandes i divanen i några timmar till... Hoppas verkligen det blir bättre inatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0