Mattips?

Åh det är så svårt ibland att komma på vad man ska laga för middag. Har kastat in några kycklingfiléer i ugnen, men vet inte riktigt vad jag ska göra till. Än.
Jaja det blir nog bra. Bara det blir mat! Ska nog göra pasta och tomatsås. Har ju blivit en del potatis nu runt midsommar, och igår blev det pizza. Supergod calzone, passade perfekt till regnet och blixtrandet!

Ensamt här hemma nu, men har hunnit läsa igenom alla mina gamla tidningar och sprättat upp gamla skor :) Ska använda stenar som satt på dom till lite scrapbooking, tror jag. Ska scrappa lite imorgon med mamma. Hon har en massa Thailandsbilder hemma som är mina. Ska bli kul att sortera bland dom och uppleva lite nostalgi :)

Åh jag hoppas få träffa Anna och Leon lite snart!

Kommentarer
Postat av: Anna

jag vill träffa dig me.. Leon osså!!

va ska ni göra i helgen?

puss

2008-06-23 @ 17:18:17
URL: http://www.nogg.se/annagumman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0