Nyvaken

Gick alldeles precis upp, sitter och dricker mitt frukostté just nu.
Så blir det när man lägger sig sent, är uppe ett par timmar mitt i natten pga magont och svårt att andas och sedan måste gå upp 6.45 för att gå på föräldragrupp.
Det var bara att gå rakt in till sängen och lägga sig när vi kom hem!

Lärde vi oss nåt då? Nä, inte direkt. Känns som att man kan faktan, men hur mycket man än får veta går det ju inte att föreställa sig smärtan. Man får ta det som det kommer, helt enkelt. Låter lite väl coolt för att vara mig som brukar vara hispig, men ut ska den ju.
Vi såg iof en förlossningsfilm som var bra! Lite slibbig och slaskig men var tvungen att tvinga tillbaka tårarna när bebisarna kom ut :) Det är ju så fint!

Snart ska Dimman till jobbet. Känns tråkigt, han har ju varit hemma hela förra veckan. Men å andra sidan kanske jag får någonting gjort här hemma :) Idag ska jag nog gå igenom våra garderober i sovrummet... Ligger lika mycket kläder utanför som inuti dom, misstänker jag. Tråkigt. Men måste göras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0