Relax, don't do it

... nanananaana.
Har suttit och njutit framför datorn med ångande varm grönsakssoppa, hårt bröd med ost och isvatten. Gott! Ena ögat på Project Runway och med det andra läser jag om Volvos nedskärningar... Usch. Hoppas man inte ligger i riskzonen!

Bm-besöket gick super idag, blodtrycket är fortfarande lågt (110/60), järnvärdet har gått upp lite (110), jag har gått upp ett kilo till (67), magen har växt en centimeter sen förra veckan (32) och hjärtljuden låg på perfekta 148. Så nu behöver jag inte komma tillbaka förrän nästa basbesök, dvs om två veckor.

Snart ska jag börja göra muffins, mmm! Med massa kardemumma i. Förhoppningsvis kommer grannarna förbi senare och smakar :)
Ska väl göra lite nytta innan också kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0