Skäms!

Jag är kass på att uppdatera. Verkligen suuuger, gör jag.

Har pysslat med lite av varje. Blivit kär i bebis :) Anna och Rickards lilla Leon var helt underbar! Var nästan så att vi smugglade med honom när vi gick därifrån...
Sedan har det varit mycket fotboll, såklart. Lite mer än vad jag tycker är rimligt men det är ju Dimman som styr fjärrkontrollen här. Eller ja, ibland iallafall. Midsommar blev klassisk i Torslanda med mat, lekar och mera mat. Igår grillade vi med grannarna och stoppade i oss massa glass och grädde och maränger... Usch vad mätt jag var.

Idag har vi slappat framför 1408... Jag gillar inte skräckfilmer så jag kollade väl mer ut genom fönstret än på vad som hände i filmen, haha! Grannarna kollade förbi och spelade lite Buzz och åt paj. Och nu är Dimman på träning och jag väntar på mamma och pappa som ska kolla matchen här och käka pizza. Mmm :)

Snabb sammanfattning :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0