Torsdag

Lajdidajdidaa

Har varit rätt slapp idag, bara gått grannrundan och plockat lite här hemma. Så skönt! Inte behöva ha ångest eller stressa över jobbet! Bara ta allt i min egen takt och pyssla lite med allt och inget.
Bebis sköter sig bra, sedan igår har den verkligen övertygat mig om att den mår bra :) Häftigt att man mer och mer kan urskilja vad som är vad när den rör sig i magen! Oftast har den fötterna åt vänster, lite väl långt ner tycker jag. Nere vid höftbenet brukar den hålla till! Men men.

Nu kokar det lite grönsakssoppa på spisen, ska äta det till lunch snart. Sedan har jag kvar potatisgratäng och fläskfilé till middag, och mellan det en massa äpplen, päron och persikor. Ingen ska kunna säga att jag inte försökt få den att växa denna veckan!

Sen blir det till att rensa. Ska med extra kritiska ögon gå igenom mina kläder, skor och väskor... Usch. Får väl se om jag blir av med något alls, eller om jag bara kastar in allt i förrådet igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0