Vecka 33

Från och med idag är jag i åttonde månaden! Tadaa!
Helt sjukt. Fruktansvärt o-troligt.

För snart ett år sedan, på midsommardagen, hade vi vårat senaste missfall i fjärde månaden. Trodde väl aldrig att det skulle kunna gå bra någonsin! Och jag kunde verkligen inte se mig själv sitta med ballongmage och undra hur fasiken den kan sparka så hårt nere vid höftbenet :)
Jag är så glad. Så lycklig!
Och varje gång jag känner mig för trött för att byta blöja klockan fyra på natten kommer det räcka med att titta på underverket för att inse hur lyckligt lottade vi är som faktiskt fick en bebis till slut.
Hoppas bara att allt går bra fram tills dess.

Nu är Anna snart på sjukhuset! Hoppas det går snabbt och så smärtfritt det går för dom stackarna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0