Yes, I'm freeeeee, free fallin´!

Som att vakna upp på första dagen av ett långt sommarlov. Fast denna gången med foglossning, förlossning och bajsblöjor i framtiden.
Hade i stort sett varje kudde vi har i hela lägenheten i min del av sängen inatt. Det verkar ha hjälpt, har inte sovit jättebra men har iallafall inte dödligt ont i ryggen :)
Ännu en dag med underbart väder. Snacka om  att vi blir bortskämda med det just nu. Men det kanske är allt vi får denna sommaren, så det är väl bara att njuta!

Nu måste jag försöka komma på vad jag ska ha på mig... Kanske ska ta en sväng till Backaplan och kolla lite.

Och idag ska Anna ha sin bebis! Enligt beräkningarna, men det stämmer ju väldigt sällan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0