Ego-pyssel istället

Istället för att pyssla som jag skrev om förut... Har jag faktiskt lite tid över till att pyssla om mig själv lite! Ska fixa lite manikyr och färga ögonbrynen och ta ett bad. Har enormt torr hy nuförtiden så lite scrub får jag nog unna mig också. Och sen en omgång med granatäpple-bodybutter och ett sprut med Amor Amor! Låter som att jag ska på värsta dejten, men nej. Bara till jobbet.
Men man måste ju muntra upp sig själv ibland.

Och som alla så snällt påpekar; "Du kommer inte ha tid över aaaalls, du kommer inte hinna duscha ens!" och då kan man ju undra när jag ska hinna färga ögonbrynen.

Har bestämt mig för att klippa mig också. INTE kort, bara för att det är så praktiskt sen när bebis kommer, utan så att jag har en frisyr! Bara en snurr uppe på skallen är inte så värst i ropet just nu, kanske. Ska ha lååångt hår kvar, och klippa lugg istället. Inte helt rak utan lite sned och taggig, sådär. Och jag ska plattånga det varje dag så det är snyggt! Javisst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0