Gott med frukost!

Mmm, gott med en rejäl frukost! Två salamimackor, två glad juice, ett glas blåbärssoppa, ägg och så en liten järntablett på det :)
Funderar på om jag ska ta en yoghurt också...

Idag strålar solen, det är iof ingen garanti för en fin dag fick vi veta igår. Klarblå himmel, strålande sol och helt plötsligt tittar man ut och så SNÖAR det!
Hade det varit lite varmare idag så hade jag släpat ut utestolarna, kokat kaffe och lusläst H&M:s nya sommarkatalog! Men får nöja mig med att göra det inomhus idag tror jag.
Ska ju hinna åka och handla så jag kan laga mat till mig också! Värmd köttfärssås och spaghetti är ingen höjdare tycker jag. Får bli korvgryta med tomatsås och ris istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0