Häftig grej!

Igår fick jag så jag teg av bebisen.
Tjatade hela dagen att den inte hade sparkat på hur länge som helst! Men på eftrmiddagen och kvällen kände jag den då och då hela tiden.

Men det häftigaste hände när jag skulle sova. Låg och läste och kollade på magen då och då. Helt plötsligt kände jag en spark, och dessutom SÅG jag den på magen! Låg och stirrade på magen och efter en liten stund en ännu större utbuktning på magen när den sparkade! Haha, låg så ett bra tag och tittade när min mage bubblade upp å ner.
Snacka om Alienvarning.

Kommentarer
Postat av: Anna

haha det är så fräckt!
Jag längtar till man kan börja nypa tag i sparken å hålla kvar foten lite :)
puss

2008-03-17 @ 12:53:31
URL: http://www.nogg.se/annagumman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0