Händelsefattigare får man leta efter

Ska erkänna att frisören inte alls var dålig, tvärtom. Hon lyssnade på vad jag sa och försökte verkligen göra det precis så jag ville ha det. Och jag är ganska nöjd faktiskt! Man ser väl lite yngre ut med lugg kanske men roligt att variera sig lite. Plus att jag blev blondare igen så det inte ser så råttfärgat ut!

Slappdag idag, kollade lite på bebissaker idag. Hittade söta små tossor till bebisen :)
Bestämt barnvagn.
Åt våfflor några dagar försent. Men det var lika gott för det :) 
Dimman slocknade vid åttatiden ungefär. Jätteroligt, verkligen... Jaja, bara han blir frisk snart så får det väl vara värt det. Jag fick ju kolla på Let's dance ifred iallafall!

Jaa... Tråkdag, skulle jag vilja kalla det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0