Ja se det snöar

Det var ett BRA tag sedan man såg så här mycket snö! Det slutar inte heller utan bara fortsätter och fortsätter... Jaja, man kan inte få allt här i världen.

Imorgon ska jag in till stan och träffa Anna, ska kolla lite bebisgrejer tänkte vi. Hoppas jag kan övertala henne att vi ska äta på Jensens också :)

Stackars Dimman har svårt att andas och hostar hela tiden. Han går upp jättetidigt på morgonen och hostar och slemmar sig, men med tanke på att det är han som lider och har bronkit så känns det väl inte helt ok att be honom vara tyst så att jag kan sova, haha!

Har fått en mage också. Inget vel som för några veckor sedan; Nu syns den! Nu är den borta...
Nä nu sitter den där den sitter och äntligen börjar jag att gå upp i vikt. Livlig är den lille också, i perioder visserligen men ibland vänder den sig neråt och sparkar mot urinblåsan på ett kittlande men ändå obehagligt sätt. Men bättre det än inget spark alls.

Usch nu börjar jag känna mig förkyld. Hoppas, hoppas att jag inte får samma sak. Lite förkylning räcker väl? Nä nu måste jag slå mitt rekord på Fruit smash på Miniclip. Fullkomligt beroendeframkallande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0