Kan den inte bara växa!?

Blir så trött. Är det inte det ena så är det det andra. Magen växer ju inte! Vill bli tjock! Vill att den ska sparka så jag får ont! Jaja. På fredag har halva tiden gått. Helt sjukt.

Jag ser att min galna granne är ute igen. Hon tvättar fönstrena HELA TIDEN! De måste vara någon slags tvångshandling. Vi har bott här i tre och en halv, snart fyra månader, och har inte tvättat fönstren än. Det regnar ju snart igen! Bättre att ta det till våren tycker jag :)
Men HON. Hon har säkert tvättat dom en gång i veckan sen vi flyttade in. Och nu, när regnet hänger i luften, passar hon på. Helt onödigt.

Usch är helt ensam nu. Igen. Tråkigt. Speciellt när man måste laga mat och sen gå till jobbet, istället för att sova lite i soffan. Åt mat som jag fick med mig från mamma igår, GUD vad gott det var! Det var någon gryta med fläskfilé och massa broccoli, soltorkade tomater och champinjoner i någon sås med sån där paprika&chili creme fraiche. Så jäkla gott.
Och idag blir det korvochtomatgryta.

Har sett en jättehäftig åkpåse. Det är sånt jag tänker på nu. Det, och allt som jag skjuter upp som jag måste skicka till Försäkringskassan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0