Kan inte helgen ta slut!?

Åhh, detta var den längsta helgen någonsin! Ledig på fredag, vilket har varit jätteskönt, men nu kan jag inte vänta tills på måndag. Ska ju nämligen på det stora ultraljudet!
Är så fruktansvärt nervös, kommer nog inte vara mig själv idag alls... Vill ju bara att den ska leva och vara frisk! Kan den inte bara börja sparka så jag vet!?
Men imorgon är det iallafall dags. Räkna fingrar, tår, hjärnhalvor och kammare i hjärtat. Usch vad nervös jag är. Tänk om nåt är fel? Det får det inte vara! Jag har ju tagit hand om den så bra jag kunnat!
Den mår säkert bra. Hoppas hoppas.


Kommentarer
Postat av: Anna

grattis =) hitta din blogg av en slump. har själv en dotter på 5 månader =) hoppas ul gått bra idag å ni har fått kolla på eran skatt för d e en utav dom bästa sakerna som finns. förutom förlossningen och bb tiden =)

2008-03-03 @ 09:44:25
URL: http://http://annaholmros.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0