Nervös för Dimmans skull

Snart är det dags att åka in till stan. Igen. Var inne och träffade Amie förut, hittade en väska, linne och solglasögon! Fikade på Mokki, goood panini!! Men så är jag ju hungrig i stort sett hela tiden nu också. Bra va?
Hade ju nämligen gått ner två kilo, och har fortfarande inte gått upp dom så det är väl dags att äta upp sig nu.

Iallafall. Ska in till stan igen snart för att Dimman ska spela match, den första för FC Sparta! Haha, japp, så heter dom... En massa greker i laget antar jag. Jag är så nervös och stolt samtidigt! Kan tänka mig att det känns som när ens barn ska uppträda med nåt för första gången! Haha, hoppas det går bra för honom bara.
Ska heja som bara den. I'm his biggest fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0