Svårt att välja barnvagn!

Igår var vi runt och spanade på barnvagnar. Vi har ju kollat lite innan i typ tomma affärer, men igår var det som att alla som är gravida eller ens tänker på det var ute och kollade på vagnar! Men efter ett tag hade vi väl kommit liiite närmare vad vi ville ha...
En Teutonia lutar det åt, färg vet vi inte än och vi kan verkligen inte bestämma oss för en hård liggdel eller en mjuklift. Suck och stön.

Känns dumt att sitta och planera barnvagn nu när vi inte ens gjort stora ultraljudet.
Men vi måste ha någonting att se fram emot. Jag orkar inte tänka mer på att "om jag köper ett litet plagg så kanske den inte klarar sig" och allt liknande. Jag måste börja se fram emot att vi ska ha barn! Men jag har bara inte fattat det än. Hoppas jag gör det imorgon.

Kommentarer
Postat av: Anna

vilken teutonia?
tycker ni ska väljahård liggdel.. ni bor ju på bottenplan och väl egentligen ingen användning av en mjuklift så? en hård liggkorg e ju dessutom större plats i?
slipper ni köra runt me liggvagn o sittvagn på en gång me :)
puss

2008-03-02 @ 18:05:03
URL: http://www.nogg.se/annagumman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0