Usch vilket magont

Åh vad jag är orolig idag.  Efter mitt nattliga toalettbesök fick jag så ont i magen att jag knappt kunde röra mig. Inte ta på magen, inte vända mig eller nudda den. Usch, hoppas att det inte var något konstigt. Tror jag kände några sparkar på morgonen men vill ha mer bevis på att den mår bra!

Mmm det luktar så gott i lägenheten nu av citronkyckling! Nu är jag hungrig. Har börjat äta konstant, vare sig jag vill eller inte och det verkar börja ge resultat. Nu är jag snart uppe i det jag vägde när jag skrev in mig hos barnmorskan. Och jag tror att om jag har ätit så mycket fast jag inte varit hungrig så har kroppen vant sig och nu är jag hungrig hela tiden.

Men magen växer! Nu finns den där hela tiden, den gömmer sig inte bakom inälvor och grejer. En hård kula som rör sig ibland. Sjukt.

Dimman drömde om en kille inatt. Jag har drömt om en kille varje gång jag drömt om bebisen. Gud vad söt han kommer bli :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0