Wtf?

En gång denna vintern har det varit så vitt ute som det är nu!
Och igår var det vår ute. Helt sjukt. Jag vill inte ha snö nu längre, nu är det för sent.

Igår var jag och Daniella och kollade på våra killar när dom spelade fotbollsmatch, iklädd endast skinnjacka och skjorta och små ballerinas. Och stod och solade oss och det var så varmt och skönt. Och så får man detta.
Tog en skön promenad igår på kvällen också, ända bort till godisaffären :) Åt väl knappt en femtedel eftersom jag var snäll nog att massera min killes vader och fötter i 45 minuter. När jag sedan ville ha tillbaka tjänsten (som jag förövrigt fick tjata mig till) så var så trött, lägligt nog, att han somnade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0