Akutbesök

Usch och fy...
Igår var ingen rolig dag. För det första, att gå upp 06.30 var ingen höjdare. Sedan var det blodprovsdags, och det tog ett par stick innan hon träffade rätt! Aj! Sedan tappade jag pappret jag skulle hålla emot stickhålet och blödde ner hela stolen och armstödet... Tur att jag tål att se blod!
Sedan var det föräldragrupp vilket var roligt! Men hade ont i magen under hela träffen, och sedan tyckte barnmorskan att vi skulle åka till akuten. Ifall det skulle vara något med moderkakan kunde det vara allvarligt.
Så vi åkte till akuten istället för att åka hem och sova. Satt i tre timmar innan vi fick veta att allt såg bra ut. Och så fick vi ju se bebis! Det var värt det bara så man kunde se den flaxa omkring därinne :)
Som en dinosaurie, tyckte Dimman.

Hann hem fem minuter innan det var dags att åka till jobbet... Som tur var gick dagen snabbt och inatt har jag sovit gott och lääänge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0