Äntligen

Det är äntligen helg!
Sista femdagarsveckan på år och dar för mig, bokstavligt talat! Och efter lite extra lediga dagar så är det nu... 15 arbetsdagar kvar innan jag slutar! Herrejesus vad tiden går snabbt. Dom har bestämt på jobbet att jag ska föda och sen komma tillbaka, lägga barnet i en låda bredvid datorerna så ska dom turas om att gunga på den... Hehe, gulligt :)

Imorgon ska vi på födelsedagsfest, det ska ju bli lagom kul att komma på nåt att ha på sig... Som passar OCH är bekvämt. Suck och stön.
Och på söndag ska vi eventuellt till Liseberg! Jippi! Älskar att gå runt därinne, spela lite och helst av allt att åka massa! Men det går ju inte riktigt nu så jag får hålla Dimman sällskap på marken, han är höjdrädd och åker därför på sin höjd farfarsbilarna. Typ. Ska vinna en massa choklad :)
Ska gå med några grannar, hoppas så många som möjligt följer med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0