Bättre dag än igår

Som tur är vaknade jag utan smärta imorse. Lite fundersam över vad det kan ha varit bara. Men men. Dimman smekte mig på armen inatt så jag vaknade bara för att kolla att jag levde och mådde bra, haha :)
Men är ledig från jobbet idag, bryr mig inte om att det inte är långt tills jag går på havandeskapspenning. Bara bebisen mår bra. Och jag med!

Ska försöka få lite fixat här hemma idag,  städa ordentligt till exempel. Och kanske hämta ut min bebisbox från Babyhörnan! Börjar få lite småpanik nu. Har ju inte mycket fixat egentligen för bebis! Bara vagnen som stått här hemma ett tag och samlat damm. Men måste fixa en massa andra saker på två månader!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0