Dan före jobbdagen

Då var det dags att börja jobba igen... Inte så roligt som att vara ledig, men det går väl an. Har ju bara fyra veckor kvar nu :) Sen börjar det riktiga jobbet...
Har varit fullt upp idag också, har gått till Backaplan och handlat lite mat och kläder, och sen har vi varit på Hornbach och köpt vattenslang med tillbehör. Mycket att tänka på nu när man har gräsmatta! Sen var Dimman och spelade fotboll och jag fick åka och handla IGEN eftersom vi bestämde oss för att grilla med Mitsos och Carolina. Och deras lilla Stella Evelina. Nu är jag sådär äckelmätt, jag har inte ens ätit en godisbit sen middagen fast att det ligger framme i en skål. Konstigt.

Igår blev det lyckat, fixade lite i mammas och pappas trädgård och sedan grillade vi och spelade spel och så. En massa kläm på magen så idag har den bara rullat runt lite i magen och vilat, inte så mycket sparkar. Kommer väl när jag går och lägger mig nu :) Är riktigt trött redan... Dimman har redan däckat (som vanligt) i soffan framför TV:n. Hoppas det inte blir någon vana från hans sida...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0