Hemma igen

Äntligen har vi våran bärbara dator hemma igen! Har varit tomt utan den i två och en halv vecka... Betyder väl ännu mer surftid men den är ju så smidig. Man vet inte hur mycket man saknar den förrän den är borta!

Idag envisades jag av någon anlednikng att ha på mig mina vanliga jeans... BAD IDEA!
Resultatet blev ett eviga skärande in i magen, fick dra ner tröjan hela tiden annars skulle mina trosor synas genom den vidöppna gylfen... Aldrig mer! Måste ha mer mammabyxor. Får väl sälja dom på Tradera sedan eller nåt, men man måste ju ha kläder!
Bebisen har rört sig lite mindre än vanligt idag. Kanske var obekvämt under jeansen eller nåt.

Tiden går så snabbt! Imorgon är sista dagen och då jobbar vi ändå en dag mer än "normalt"! Fick veta att vi är lediga två fredagar till, inte helt fel. Det betyder att jag inte har en enda full vecka kvar efter denna! Lyx!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0