Orkar inte...

Blä. Idag är en crapdag.
Har sovit mååånga timmar men inte är man piggare för det. Ska åka och köpa lite kakao och trösta mig med att göra chokladbollar, tror jag. Hoppas maten blir bra också. Ska göra en ny variant av kycklingfiléer med den nya smaken på lättcremefraiche, senap, honung och dragon tror jag det var. Men det blir väl skit det med.

Nä usch... Ska inte vara så negativ. Har haft en bra helg iallafall. Hade skitkul i lördags, åkte tidigt och var hemma sent :) Och i söndags var det slappt på dagen och hem till mamma och pappa och grillade och hade trevligt. Ansiktsbehandlingspresentkortet var uppskattat av mamma :) Ska nog följa med henne och göra en själv också...

Tur att bebis sparkar så mycket, annars hade jag väl mått dåligt över det med. Nej nu ska jag gå och rycka upp mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0