Pigg (?) och kry (?)

Håhåjaja.
Kände mig kass igår så jag var hemma och vilade. Inte helt pigg idag heller, men men. Det var skönt att inte göra någonting alls, faktiskt. Bara slappa och låta tiden gå.

Helgen var riktigt bra, först min kusins fest på lördag, och i söndags var vi på Liseberg med grannarna Daniel och Anna. Det blev en riktig lyckodag, med massa vinster och till och med en stjärnvinst för Dimmans del! På Daim-hjulet! Sen på kvällen var det grillfest för resten av grannarna, dukade långbord på Linda och Jonas gräsmatta och åt sååå gott! Synd att det var söndag och vi var tvungna att avrunda vid halvtolvtiden. Jäkligt trevligt var det iallafall.

Imorgon är vi lediga, då ska vi på tretimmarsföreläsning om relationer och bebisar genom mvc. Ska bli lärorikt! Har hört mycket bra saker om han som håller i det så vi får väl se.
Nu måste jag flytta lite bilder från den bärbara, vill inte riskera att bli av med dom igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0