Resumé

Idag har det gått snabbt tycker jag! Tror hela tiden att klockan är typ två, tre timmar mindre än vad den är. Åt ju middag precis! Konstigt det känns att äta en normal middag, en normal dag utan att den är microvärmd :)
Potatismos och ugnsbakad falukorv hade Dimman beställt.

Var med Nicko och Daniella i stan idag, letade efter en TV till dom som dom hittade på Mediamarkt! Perfekt. Tyvärr kunde vi inte äta i stan då Danni blev lite sjuk. Tråkigt, men det kommer ju fler chanser. Och på tal om mat, oh my god vad gott det var igår när vi grillade! Var iväg redan på dagen och köpte mat allihopa, blev kött för ett helt kompani! Och så några specialkryddade, snurriga pommes och proffssallad och Jensen's egna Favoritsås och creme fraicheblandningar... De var nog den godaste middag jag ätit på länge! Tillagad med massa kärlek och vänskap också enligt killarna :)
Sedan utklassning i Pictionary, gissa vilka som vann! Dom som INTE fuskade, hehe :) Var helt slut i kroppen när vi till slut kom hem.

Idag åkte vi förbi den nya godisaffären på Backaplan på väg hem från affären också... Farligt. 3,90/hg.
Inte så konstigt att jag går upp i vikt nuförtiden, med tanke på allt jag äter! Men så är det vecka 27 idag, så det vore väl konstigt annars.

Nu väntar jag bara på att Dimman ska komma hem från grannen... Vet inte vem som utnämde honom till teknikexpert, men på nåt sätt får han bredband att fungera. Sen blir det grillade bananer med mjölkchoklad och vaniljglass och film. Mys :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0