Shoppingsuuug!

Jag är sjukt sugen på att shoppa just nu. Överallt ser man helt underbara kläder som man bara vill ha direkt! Men, av en uppenbar anledning så går det inte så bra på den fronten just nu... Jag var väldigt naiv i början, märker jag nu.
"Men vadå, det är väl bara att ha sina vanliga kläder? Bara att sätta ett gummiband i dom tajtaste byxorna och sen kan man ha allt som vanligt!"
Ha, yeah right. Kan knappt ha mina vanliga tröjor, de går ungefär till halva magen. Kul. Det enda som fungerar är klänningar, det är fint men inte riktigt väder för det än, och helst inte till jobbet kanske...
Ska ändå bläddra lite i H&M:s senaste katalog.
Det är också lite störande, kan ju inte köpa kläder som "jag ska ha senare"... Även om kilona försvinner kanske dom har omplacerats på kroppen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0