Sköna lördag

Var tog sommaren vägen? Såg precis ett par här utanför med varsin mössa och med vantar i handen... Hmm.
Shit vilken lång dag det var igår. På morgonen var det kaffe och fika med grannarna, sedan planterade jag min första blomma ever! Den blev fin tycker jag, en clematis som är tänkt att det ska slingra sig upp för pålen som står här utanför.
Sedan var det dags att bege sig till Torslanda och hem till min gudfar och åt supergod smörgårtårta! Som jag längtat efter just smörgåstårta... Mmm :) Sen kollade vi på deras dotters konfirmationsmusikal i Torslandahallen, var beredd på en och en halv timmes tortyr, men blev glatt överraskad! Alla som var med var grymma! Vissa kommer gå långt om dom fortsätter sjunga. Lite jobbigt att sitta på en hård träbänk med tajta mammabyxor och sammandragningar, men vad gör man? Kan ju inte direkt bara resa mig och gå.
Åkte vidare till mamma och pappa, grillade och åt massa gott! Och flera stycken grillade bananer med choklad och vaniljglass... Mumma. Till sist åkte vi hem, och gick över till grannarna och chillade lite :)
Mycket trevlig dag!

Snart ska vi iväg och vara gudföräldrar till Dimmans kompis barn. Lite sena som vanligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0