Tomgång

Då var det dags att gå till jobbet igen... Har ju haft en väldigt soft vecka, men på nåt sätt har det behövts. Mår inte helt hundra nu, varken psykiskt eller fysiskt. Men men, det löser sig allt eftersom...

Föreläsningen var bra, men han kom inte med så mycket nytt. Kan vara bra att bli påmind, speciellt killarna, om alla problem som kan uppstå under småbarnsåren, och hur man kan lösa det. Kändes ändå som att vi hade rätt bra koll på allt han sa :)
En sak gör vi dock som man tydligen inte ska göra... Prata ut i sängen, haha! Där ska man tydligen bara göra annat. Men hur naturligt känns det att sätta sig på var sin sida av köksbordet och liksom... "Jadu, nu ska vi prata ut ordentligt...". Nä, sängen duger. Om man pratar problem där så är det ju också där man blir sams. Praktiskt :)

Är ensam hemma nu och lagar lite mat och äter godis. Skönt :) Sen är det bara imorgon kvar på jobbet och sedan är det en fullspäckad helg igen. Gud vad jag ska ta det lugnt när jag är hemma sen! Sova lite då och då, fixa lite hemma och så...
Nu måste jag nog äta lite. Får inte slarva med det. Syns inte på min mage iof om jag nu skulle ha ätit mindre än vanligt! Ska visa bild sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0