Tuesday!

Usch vilken seg dag det var igår. Var jättesegt på jobbet och hade ont när jag gick därifrån vilket tar typ 15-20 minuter... Hur glad blev jag på en skala när jag såg vid utgången att jag glömt jobbtelefonen i fickan :(
Det var bara att stappla sig tillbaka genom hela fabriken och lite till och lämna tillbaka den. Suck och stön. Kan man skylla på gravidhjärna? Skönt att komma hem och sova kan jag säga!

Idag blir det god mat, till skillnad från igår när det blev grillkorv med bröd :) Det var iof också gott, men jaja, iallafall. Bakad potatis med stekta fläskkotletter och champinjonsås. Mmm!
Ska försöka lura med mig Dimman till Backaplan nu också, är i desperat behov av sköna byxor! Och en jeansjacka! Och en massa annat, haha! Får se hur det går...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0