Äntligen DH

Åhh... Desperate housewives! Det gillar jag. Grämer mig lite över att jag missade förra avsnittet, men trodde att det fortfarande var säsong fyra som gick. Attans! Finns ju en del att hålla koll på nu när det gått fem år sen sist... Skulle behövt en genomgång.

Iallafall. Har haft en mysig dag idag, var inne själv i stan förut för att fixa Dimmans allra första Fars dag-present. Vad det är får ni se på söndag! Vill inte riskera att han ser det i förväg. Nu måste jag bara köpa något till min pappa, och det står still i huvudet på mig. Vad för nåt? Han säger alltid att det räcker med en teckning eller något sånt, så det kanske blir det i år :)
Har lyckats att se nästan hela Sex and the city-filmen idag också, med ungefär tusen små avbrott :) Men det funkar det också. Så mysigt att se på film nu när det blir mörkt så tidigt. Tur att jag sett den innan eftersom jag inte kan låta bli att sitta och prata med Jojje när han är på prathumör.
Nu sover han (ta i trä) i spjälsängen, men eftersom man skulle kunna ställa klockan efter honom vaknar han nog snart. Han sover alltid exakt 30 minuter på dagen. Och på kvällen somnar han ju som bekant bara när vi gått och lagt oss. För min del betyder det snart.

Imorgon får vi besök!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0