Resumé

Oj oj vad länge det går mellan gångerna jag bloggar. Blir mycket att skriva då!
Snabbresumé; Blev en helmysig lördag! Jag och Daniella åkte till stan för shopping och Dimman och Nico hade filmdag. Sen blev det tacos och STORA godisskålen :) Köpte inte så mycket, blev bara en mascara och en tröja från H&M. Men det är ju kul att kolla! Mysigt nu när julpyntet är uppe också. I söndags var det slappdag och vi gjorde inte överdrivet många knop. Långpromenad runt hela Hisingen iof, handlade och så. Igår jobbade Dimman dag, eller han var på nån konferens så vi var ensamma på dagen jag och G. Det är så det ska vara tycker jag! Mys i sängen med massa prat och leenden, upp för frukost, ut på lååång promenad i solen och kollade i massa affärer. Kallt och soligt ute, det gillar vi! Sen när vi kom hem blev det varma mackor till lunch, lite lek och lagom till Top model kommer Dimman hem. Synd att det inte alltid är så. Mycket tråkigare att vara ensam hemma på kvällarna.
Igår hade vi grannfika här hemma, mysigt tycker jag. Pratade om namn till grannarnas bebis i magen :)

Ja, just det ja. Jag fick punktering i lördags också, typ 200 meter hemifrån. Rullade hem och fick menande blickar från Dimman som tydligen tyckte att det var mitt fel. Men tji fick han, idag när han bytte däck hos Gummigubben sa dom att det fanns en spik i och den har varit där i flera kilometer! Och då är det antagligen han som kört på spiken. Moahaha!
Såg ut som en liten spik utifrån så vi tänkte bara laga däcket.
Det kunde vi glömma, tyckte dom.



Denna lilla raringen hade trasat sönder däcket fullständigt inuti. Tur att det inte small på motorvägen eller så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0