Sockermissbruk

Nu är jag helt slut. Efter några timmars nattning sover nu lilleman i sin säng. Iallafall i 20 minuter till, sen vaknar han. Positivt är att mina biceps bara växer :)
Tråkigt att det inte går något bra på tv på måndagar. På tisdagar är det Desperate housewives, på onsdagar Grey´s anatomy, på torsdagar... har jag glömt och sen är det helg! Men just måndagar går ju sjukt segt.

Helgen ha varit trevlig, men som alltid går den ju alldeles för snabbt. Har ändå hunnit med att träffa lite grannar, kompisar och familj. Inte illa pinkat! Firade såklart Fars dag också. Min pappa fick den nya Indiana Jones-filmen och ett "Världens bästa morfar"-örngott av Georgos! Och Dimmans första Fars Dag-present ska jag visa bild på imorgon, sitter vid den bärbara datorn nu och där finns inga bilder. Men nöjd blev han!

Jag har blivit sjukligt godisberoende. Inte bara beroende av godis som jag var förut. Utan det har blivit ett MISSBRUK. Jag mår illa av mig själv när jag tänker på det. Ändå Måste. Jag. Bara. Ha!
Äcklig är vad jag är. Och utan karaktär så kommer det aldrig gå att sluta. Och det har inte jag.

Åh det finns inget gott hemma. Får äta lite flingor med socker nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0