Sömnproblem

Igår blev Jojje tre månader! Tjohoo! Och överallt så läser man att från tre månaders ålder börjar allt stabilisera sig och barnet börjar få rutiner...Ja tjena!! Då är vi undantaget som bekräftar regeln.

Igår natt vaknade han varenda timma från klockan två. VARJE TIMME fram till åtta! Och inatt var inte mycket bättre... Vaknade elva, halv två (helt ok mellanrum) och sen; 3, 4 och sen vaknar jag av att det ligger en klarvaken liten kille och pratar och ler bredvid mig. Fem på morgonen! Han är inte klok.
Han somnade inte ens av att ligga ner och amma. Suck. Det var bara att försöka hålla honom stilla och halvsova lite bredvid. Sen somnade han väl en halvtimme vid sju och sen tog Dimman honom. Jag är ju helt slut!
Sov till halv elva men känner mig inte direkt pigg.
Jaja, det var mina sovbekymmer.

Annars är han en glad kille som "pratar" mer och mer för varje dag.
Vanlig konversation:
G- Aaaahhhooo
Jag- Nä vad säger du?
G- iiiaaahhh
Jag- Är det sant?
G-Grrrrhhhh
Jag- Mmm, eller hur. förstår precis vad du menar.
G-Mrrmmm.

Kommentarer
Postat av: Anna

grattis i efterskott på 3månadersdagen!!! Förlåt att vi missade detta :(

puss

2008-11-19 @ 12:57:48
URL: http://annajunkvist.blogspot.com
Postat av: Sandra

Han kommer nog över det :D Tack!

2008-11-20 @ 13:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0