Fyraårsdagsfirande!

Usch nu är jag bra trött. Har försökt att lägga lilleman i över två timmar nu. Efter mycket gråt i sängen gav jag upp och lät honom somna i bärselen. Vad ska jag göra med honom? Jaja. Det löser väl sig innan han blir tonåring förhoppningsvis.

Idag har det inte hänt mycket här. Har mest ätit nötcréme och underhållt G så gott det gått. Desto trevligare var det i lördags när vi firade våran 4-årsdag! Har gått ut och käkat varje årsdag och det ska vi försöka fortsätta med. Så vi lämnade Jojje hos min mamma och stack iväg på restaurang. Kunde inte vara borta så länge bara, eftersom han inte tar flaskan. Det är bara bröst som gäller för den mannen :)
Men några timmar där man kunde sitta och vara förälskad i fred var super! Och min första blodiga oxfilé sedan innan graviditeten. Det var inte lika gott som jag har för mig bara... Jaja. Det viktigaste var ju sällskapet. Min älskade man to be :)
När vi var klara blev det största godispåsen från Ica maxi och hem till våran käraste ägodel igen! Han gjorde det inte lätt för sin stackars mormor där hemma :) Skrek och skrek och förstod väl inte varför han inte fick någon tutte i munnen!

Igår var det (också) en riktig slappdag. Tog mig i kragen på kvällen och åkte för att titta på min lillasyster när hon spelade inomhuscup. Final och allt! Men dom förlorade tyvärr den.

Tråkigt att Dimman börjat jobba igen. Men jag får försöka fylla dagarna med annat skoj! Imorgon sk jag till stan förhoppningsvis, och på onsdag kommer världens bästa Anna och världens bästa Leon hit! Ska bli så kul :) Kanske kan locka hit Amie sen på kvällen eller på torsdag. Grey´s anatomy? Komsi, komsi... Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0