Wow vilket 2009!

Shit vad trött man är klockan sju på morgonen egentligen. Borde gå upp då så lilleman får lite rutiner, men försöker alltid få honom att somna om och då äter han oregelbundet och sover halvdåligt istället. Jag är kass. Men vad trött man är.

Igår var det mysigt trots en lite gnällig Georgos. Fixade julstjärna i fönstret, och små ljusslingor i det lilla fönstret vid dörren. Det blev så mysigt! Knappt en månad kvar till jul nu! Och jag säger alltid att jag ska börja med julklapparna i oktober, men har jag ens börjat tänka på det? Nej!
Jaja, det får bli somdet blir. Löser sig alltid på nåt sätt.

Surfade runt efter brudklänningar och fina inbjudningskort och brudbuketter igår, det är så roligt! Ska gå och köpa lite dyra bröllopstidningar i smyg idag, haha!
Men får samtidigt lite ångest över allt som ska hända nästa år. Inte bara som jag ska fixa, men saker som är roliga!

- Jag fyller 25 och ska ha fest! Tjoho! Februari någongång.
- Min lillebror fyller 18 och det firar man ju alltid ordentligt. Mars.
- Min lillasyster fyller 20 och ska ha fest! Mars/April. Ahh, kommer ihåg min 20-årsfest... den var lyckad!
- Bröllop i Grekland med allt som det innebär! Planering, fest, smekvecka! Antagligen 25 juli.
- Georgos fyller ett! Barnkalas! 18 augusti.
- Mamma och pappa har 25-årig bröllopsdag, silverbröllop alltså! 18 augusti.
- Bröllop i Sverige med allt som det innebär! Planering, fest! En helg i september.
- Pappa fyller 50! Stor fest, antar jag :) December.


Tror det var allt... Kommer bli fattig men kommer ha ett roligt år!


Kommentarer
Postat av: Nina J

wow, många fester. fet är ju riktigt skoj.

Vi gifte oss i April, en otrolig dag. Underbart.

jag bloggade om planeringen, kanske finns nått som kan inspirera http://ninal.blogg.se/brollop/

2008-11-25 @ 18:38:31
URL: http://ninal.blogg.se/
Postat av: Caroline

Oj det var värst, mycket party blir det. Låter hur kul som helst!

2008-11-27 @ 05:44:40
URL: http://rent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0